nahoru |
|||||||||||||
GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 29-05 50 62 29-10 |
101 ... 109 | [11] | 9 | ![]() |
||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Původně ABl. V roce 2009 bylo 5 vozů opraveno v SŽ Centralne djelavice Ptuj (přečalounění sedaček, nový nátěr, ...). |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
TVT Boris Kidrič Maribor, pro JŽ ???? | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 86-69 | 000 | [1] | 1 | 2-07 | ||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Salónní vůz bývalé Republikové rady Černé Hory. Původně dodán pro Titův Modrý vlak. Až v rámci obnovy parku Modrého vlaku předán Železničnímu dopravnímu podniku Titograd. | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 29.1.2019 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 62 87-76 | 030 | 1994? | <1> | 1 | ||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Rekonstrukce z vozu Bl ? | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1 | |||||||||||||
Další podrobnosti zde. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
61 62 10-70 | 010 ... 013 | 1987 | 2009 | <4> | 4 | ![]() |
||||||
![]() |
160 km/h | ||||||||||||
Rekonstrukce z vozů Alm. K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů. V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
61 62 20-70 | 020 ... 025 | 1987 | 2009 | <6> | 6 | ![]() |
||||||
![]() |
160 km/h | ||||||||||||
Rekonstrukce z vozů Alm. K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů. V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány a 6 z nich přeznačeno na 2. třídu. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 44-27 | 404 ... 409 | {6} | 0 | |||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 59-27 | 401 ... 403 | {3} | 0 | |||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 72-10 | 501 ... 510 | {10} | 10 | ![]() |
||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
typ MU | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 75-10 | 950 ... 951 | {2} | 0 | |||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
typ T2 | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 98-10 | 950 ... 959 | {10} | 9 | |||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
V roce 2003 zakoupeno celkem 10 vozů. Vůz číslo 952 byl zakoupen jako neprovozní a je používán na náhradní díly. | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 10-10 | 950 ... 954 | {5} | 0 | |||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 22-05 50 62 22-27 |
201 ... 210 | {10} | 0 | ![]() |
||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 40-27 | 300 | {1} | 0 | ![]() |
||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Původně Bcm. Po administrativním snížení počtu míst v oddílech přeznačen na Acm. Pravděpodobně během přelakování do korporátního nátěru byl vůz chybně přeznačen na Acl. | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 5.6.2018 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 62 50-05 50 62 50-27 |
301 ... 309 | {9} | 9 | ![]() |
||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 |
Poslední aktualizace: 29.1.2019
Kompletace dat: Martin Zedník, dále přispěl Christian Pollach, jemuž patří velké poděkování.
Všechny údaje jsou bez záruky. Proto je jakékoliv upřesnění a doplnění s díky vítáno. Informace buďto na webový mail nebo mzednik(zavináč)centrum(tečka)cz.
Poznámka k inventárním číslům: u bývalých Jugoslávských železnic (JŽ) určovala první číslice z inventárního čísla příslušnost k oblastnímu ředitelství. Pro dnešní ŽPCG odpovídá číselná řada 95X - ŽTP Podgorica. Podrobněji na stránce Označovaní vozů ŽS.
Zdroje:
• GOŠA
• ŽPCG
• Railserbia
• Male željeznice
• vlastní pozorování
Vysvětlivky barevného rozlišení:
Provozované vozy | |
Vyřazené vozy | |
Provozované rekonstruované vozy | |
Vyřazené rekonstruované vozy | |
Provozované převzaté vozy | |
Vyřazené převzaté vozy |