vagonWEB
Železniční osobní vozy
 
vagonWEB
Železniční osobní vozy
Hlavní strana » Popisy » Osobní vozy ŽPCG
cs         ▼
Česky
English
Deutsch
Polski
Magyar

Osobní vozy ŽPCG

GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y
TVT Boris Kidrič Maribor, pro JŽ ????
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X
Seřazení:
• Podle skupin
Podle tříd
Podle abecedy
Tabulkové zobrazení

nahoru
GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y
 
B 50 62 29-05
50 62 29-10
101 ... 109 [11] 9
  120 km/h  
54
Původně ABl.
V roce 2009 byly některé vozy opraveny v SŽ Centralne djelavice Ptuj (přečalounění sedaček, nový nátěr, ...).
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
TVT Boris Kidrič Maribor, pro JŽ ????
 
Salon 50 62 86-69 000 [1] 1 2-07
   
Salónní vůz bývalé Republikové rady Černé Hory. Původně dodán pro Titův Modrý vlak. Až v rámci obnovy parku Modrého vlaku předán Železničnímu dopravnímu podniku Titograd.
Našli jste chybu?
29.1.2019

nahoru
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
 
WR 51 62 87-76 030 1994? <1> 1
  120 km/h  
32
Rekonstrukce z vozu Bl ?
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1
Další podrobnosti zde.
 
Aeelm 61 62 10-70 010 ... 013 1987 2009 <4> 4
  160 km/h  
60
Rekonstrukce z vozů Alm.
K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů.
V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány.
Našli jste chybu?
11.5.2014
Beelm 61 62 20-70 020 ... 025 1987 2009 <6> 6
  160 km/h  
60
Rekonstrukce z vozů Alm.
K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů.
V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány a 6 z nich přeznačeno na 2. třídu.
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004
 
AcBc 50 62 44-27 404 ... 409 {6} 0
  120 km/h  
16+30
Našli jste chybu?
11.5.2014
Bc 50 62 59-27 401 ... 403 {3} 0
  120 km/h  
54
Našli jste chybu?
11.5.2014
WLABm 50 62 72-10 501 ... 510 {10} 10
  120 km/h  
11-33 (?)
typ MU
Našli jste chybu?
11.5.2014
WLABm 50 62 75-10 950 ... 951 {2} 0
  120 km/h  
36
typ T2
Našli jste chybu?
11.5.2014
DDm 50 62 98-10 950 ... 959 {10} 9
  120 km/h  
10
V roce 2003 zakoupeno celkem 10 vozů. Vůz číslo 952 byl zakoupen jako neprovozní a je používán na náhradní díly.
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X
 
Am 50 62 10-10 950 ... 954 {5} 0
  120 km/h  
60
Našli jste chybu?
28.4.2013
Bm 50 62 22-05
50 62 22-27
201 ... 210 {10} 0
  120 km/h  
72
Našli jste chybu?
28.4.2013
Acl 50 62 40-27 300 {1} 0
  120 km/h  
40
Původně Bcm. Po administrativním snížení počtu míst v oddílech přeznačen na Acm. Pravděpodobně během přelakování do korporátního nátěru byl vůz chybně přeznačen na Acl.
Našli jste chybu?
5.6.2018
Bcm 50 62 50-05
50 62 50-27
301 ... 309 {9} 9
  120 km/h  
60
Našli jste chybu?
28.4.2013


Poslední aktualizace: 29.1.2019

Kompletace dat: Martin Zedník, dále přispěl Christian Pollach, jemuž patří velké poděkování.

Všechny údaje jsou bez záruky. Proto je jakékoliv upřesnění a doplnění s díky vítáno. Informace buďto na webový mail nebo mzednik(zavináč)centrum(tečka)cz.

Poznámka k inventárním číslům: u bývalých Jugoslávských železnic (JŽ) určovala první číslice z inventárního čísla příslušnost k oblastnímu ředitelství. Pro dnešní ŽPCG odpovídá číselná řada 95X - ŽTP Podgorica. Podrobněji na stránce Označovaní vozů ŽS.

Zdroje:
GOŠA
• ŽPCG
Railserbia
Male željeznice
• vlastní pozorování

vagonWEB.cz
Železniční osobní vozy