nahoru |
||||||||||||||
GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 39-05 | 950 ... 953 | [4] | 120 km/h | ||||||||||
54 | ||||||||||||||
Vozy předány podniku Podgorica mezi roky 1992 a 2000. V roce 2009 přeznačeny na 2.třídu. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 39-10 | 950 ... 960 | 1977 | [11] | 0 | 120 km/h | ||||||||
54 | ||||||||||||||
V roce 2009 přeznačeno 5 vozů na 2.třídu. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 20-10 | 950 ... 953 | 1979 | [4] | 0 | 120 km/h | ||||||||
60 | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 29-05 50 62 29-10 |
106 ... 109 101 ... 105 |
? 1977 |
[4] [5] |
9 | 120 km/h | ||||||||
54 | ||||||||||||||
V roce 1992 prošly 4 vozy ABl 39-05 menší opravou (950 v TŽV Gredelj, 951-953 v FŠV Goša), v roce 2009 přeznačeny na Bl 29-05. V roce 2009 bylo 5 vozů ABl 39-10 opraveno v SŽ Centralne djelavice Ptuj a přeznačeno na Bl 29-10. |
||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
nahoru |
||||||||||||||
TVT Boris Kidrič Maribor, pro JŽ ???? | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 86-69 | 000 | [1] | 2-07 | ||||||||||
Salónní vůz bývalé Republikové rady Černé Hory. Původně dodán pro Titův Modrý vlak. Až v rámci obnovy parku Modrého vlaku předán Železničnímu podniku Titograd. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 29.1.2019 | |||||||||||||
nahoru |
||||||||||||||
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 87-76 | 030 | 1993 | <1> | 0 | 120 km/h | ||||||||
32 | ||||||||||||||
Rekonstrukce z vozu Bl, původně inventární číslo 950. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
nahoru |
||||||||||||||
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
61 62 10-70 | 010 ... 013 | 2009 | <4> | 4 | 160 km/h | ||||||||
1986 | ||||||||||||||
60 | ||||||||||||||
Rekonstrukce z vozů Alm. K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů. V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány. |
||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
61 62 20-70 | 020 ... 025 | 2009 | <6> | 6 | 160 km/h | ||||||||
1986 | ||||||||||||||
60 | ||||||||||||||
Rekonstrukce z vozů Alm. K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů. V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány a 6 z nich přeznačeno na 2. třídu. |
||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
nahoru |
||||||||||||||
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 44-27 | 404 ... 409 | 1968, 1972 | {6} | 0 | 120 km/h | ||||||||
16+30 | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 59-27 | 401 ... 403 | 1970-1972 | {4} | 0 | 120 km/h | ||||||||
54 | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 72-10 51 62 72-10 |
501 ... 510 | 1973 | {10} | 10 | 120 km/h | ||||||||
11-33 (?) | ||||||||||||||
typ MU | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 75-10 | 950 ... 951 | 1974-1975 | {2} | 0 | 120 km/h | ||||||||
36 | ||||||||||||||
typ T2 | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 98-10 | 950 ... 959 | 1983 | {10} | 9 | 120 km/h | ||||||||
10 | ||||||||||||||
Vůz číslo 952 zakoupen neprovozní, jako zdroj náhradních dílů. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 11.5.2014 | |||||||||||||
nahoru |
||||||||||||||
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 10-10 | 950 ... 954 | 1965 | {5} | 0 | 120 km/h | ||||||||
60 | ||||||||||||||
U DB naposledy Am1XX. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
22-05 22-10 22-27 |
201 ... 210 | 1965 | {6?} {4?} {17?} |
0 | 120 km/h | ||||||||
72 | ||||||||||||||
U DB naposledy Bm232 a Bm238 Vůz původního čísla 22-10 953 vyčleněn pro služební účely. |
||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 40-27 | 300 | 1965 | {1} | 0 | 120 km/h | ||||||||
40 | ||||||||||||||
U DB naposledy Bcm243, nebo Bcm246. V oddílech demontována horní lůžka a přeznačen na Acm. Pravděpodobně během přelakování do korporátního nátěru byl vůz chybně přeznačen na Acl. |
||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 5.6.2018 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
50 62 50-05 50 62 50-27 |
301 ... 309 | 1965 | {9} | 9 | 120 km/h | ||||||||
60 | ||||||||||||||
U DB naposledy Bcm243 a Bcm246. | ||||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 28.4.2013 |
Poslední aktualizace: 29.1.2019
Kompletace dat: Martin Zedník, dále přispěl Christian Pollach, jemuž patří velké poděkování.
Všechny údaje jsou bez záruky. Proto je jakékoliv upřesnění a doplnění s díky vítáno. Informace buďto na webový mail nebo mzednik(zavináč)centrum(tečka)cz.
Poznámka k inventárním číslům: u bývalých Jugoslávských železnic (JŽ) určovala první číslice z inventárního čísla příslušnost k oblastnímu ředitelství. Pro dnešní ŽPCG odpovídá číselná řada 95X - ŽTP Podgorica. Podrobněji na stránce Označovaní vozů ŽS.
Zdroje:
• GOŠA
• ŽPCG
• Railserbia
• Male željeznice
• vlastní pozorování
Vysvětlivky barevného rozlišení:
Provozované vozy | |
Vyřazené vozy | |
Provozované rekonstruované vozy | |
Vyřazené rekonstruované vozy | |
Provozované převzaté vozy | |
Vyřazené převzaté vozy |