nahoru |
|||||||||||||
MÁV Dunakeszi Főműhely, pro MÁV 1957 – 1984? | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-07 | 000 ... 836? | 1970 – 1972 | [837?] | 23 | ![]() 1 2 ![]() |
|||||||
![]() ![]() |
MÁV Dunakeszi Főműhely | 100 km/h | |||||||||||
Poslední velká série vozů pro regionální dopravu, které jsou vybaveny vstupem do vozu i veprostřed vozu. Část vozů je dodnes v pravidelném provozu. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-17 | 000 ... 496 | 1972 – 1984 | [497] | 1 | ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
MÁV Dunakeszi Főműhely | 120 km/h* | |||||||||||
Série vozů druhé třídy pro spěšné (?) vlaky. Část vozů je dodnes v pravidelném provozu, velká část vozů prošla menší či větší úpravou na jiné řady. * – některé vozy mají maximální rychlost jen 100 km/h |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Dunakeszi, rekonstrukce pro MÁV 1973 - 2009 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 82-27 50 55 80-05 |
101 ... 149 | 1963-69 | 1979 | 8 | ||||||||
![]() |
100 km/h | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
řídící vůz pro vlaky s lokomotivou ř. 418 (M41) původně 82-27.0 (Dunakeszi 1963-69) některé vozy byly rekonstruovány na BDt 80-07 a BDt 80-27.3 Od roku 2018 jsou vozy přeznačovány z řady BDt 82-27 na řadu BDdf 80-05.1. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Szolnok, rekonstrukce pro MÁV 1978 - 1998 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-05 | 500 ... 504 | 1967-70 | 1997 | <5> | 2 | ![]() |
||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
rekonstrukce z Bhv 20-07 (Dunakeszi 1963-72) | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Úpravy a modernizace vozů MÁV Dunakeszi Főműhely, pro MÁV 1975 – 2009 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 82-28 | 100 ... 129 | 1967-68 | 1997 | 13 | ![]() |
|||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Původně řídící vůz, stanoviště strojvedoucího odebráno. Vůz 82-82 116 má 32 míst k sedění, 20 míst pro invalidní vozíky a zvedací plošinu. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-05 | 550 ... 559 | 1963-72 | 1997-98 | 9 | ||||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
rekonstrukce z 20-07, 20-27 (šedý nátěr) | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Dunakeszi, rekonstrukce pro MÁV 1999 - 2009 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-05 | 560 ... 600 601 ... 862 |
1964-69 1964-69 |
1998-2000 2002-2009 |
40 260 |
![]() |
|||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
560 ... 581: rekonstrukce z 20-07, 20-27 (šedý nátěr) 582 ... 862: rekonstrukce z 20-07, 20-27, 82-28 Vozy od čísla 737 mají polospouštěcí okna. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 80-05 | 400 ... 405 406 ... 455 |
1963-70 1963-70 |
1999-00 2003-09 |
6 49 |
||||||||
![]() ![]() |
120 km/h | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
řídící vůz pro vlaky s rekonstruovanou lokomotivou ř. 432 (V43.2) rekonstrukce z Bhv 20-07, Bhv 20-27, BDt 80-07, BDt 80-27, BDbhv 80-28 400 ... 405: šedý nátěr * vozy 400 ... 405 46 míst k sezení |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 5.4.2017 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Halberstadt 1978 - 1983, převzaté vozy od DB AG | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 59-80 | 001 ... 008 | 1970 | 1985 | <8> | 8 | ![]() |
||||||
![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 160 km/h | ||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Přestavba z vozů B 20-41. Vůz č. 000 přečislováni na 008 | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Fabryka Lokomotyw i Wagonów Poznań & PaFaWag Wrocław, pro MÁV 1979 – 1980?, UIC-Y | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-37 | 000 ... 212 | 1979 - 1980 | [213] | 2 | ![]() ![]() |
|||||||
![]() |
FLW Poznań | 120 km/h | |||||||||||
Tovární typ 131A. V roce 2008 bylo 7 vozů modernizováno na Apee/Bpee, v letech 1990 – 1991 bylo 32 vozů modernizováno na řadu Bko pro vlaky InterCity. Zbývající vozidla jsou držena pro "retro" účely |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-37 | 000 ... 212 | 1979 – 1980 | 1990 – 1991 | [32] | 1 | ![]() |
||||||
![]() |
FLW Poznań | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 120 km/h | ||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
VEB Waggonbau Bautzen a Görlitz, pro MÁV 1978 – 1985, UIC-Y/UIC-Z2 | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 19-80 | 000 ... 019 | 1981 | [20] | 1 | ![]() |
|||||||
![]() |
VEB Waggonbau Bautzen | 160 km/h | |||||||||||
Zbývající vozidlo je drženo pro "retro" účely | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 20-80 | 000 ... 034 | 1981 | [35] | 1 | ![]() |
|||||||
![]() |
VEB Waggonbau Bautzen | 140 km/h | |||||||||||
Zbývající vozidlo je drženo pro "retro" účely | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 70-80 | 000 ... 009 | 1985 | [10] | 0 | ![]() |
|||||||
![]() |
VEB Waggonbau Görlitz | 140 km/h | |||||||||||
![]() |
|||||||||||||
V roce 2017 dosazení zásuvek 230V a 5V USB. Vůz č. 000 přečislováni na 010 | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Úpravy a modernizace vozů MVG Győr menšího rozsahu, pro MÁV 1983 – 2000, UIC-Y | |||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 84-44 | 001 ... 005 | 2010 | 5 | |||||||||
![]() |
140 km/h | ||||||||||||
úprava z vozů Ds 95-80: služební oddíl upraven pro cestující, zbytek vozu uzpůsoben pro přepravu jízdních kol | |||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 84-07 | 001 ... 003 | 1971 | 2013 | <3> | 3 | |||||||
![]() |
120 km/h | ||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 19-30 | 003 ... 016 | 1971 | 1992 - 1993 | <8> | 4 | ![]() |
||||||
![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Főműhely | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů A 19-41 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy prošly úpravou související se zrušením první třídy v rychlících, beze změny typového označení a průběžně jsou modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 29-30 | 001 ... 013 | 1971 | 1992 - 1993 | <13> | 13 | ![]() |
||||||
![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů AB 39-41 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy prošly úpravou související se zrušením první třídy v rychlících, beze změny typového označení a průběžně jsou modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 20-30 | 003 ... 095 | 1970 - 1971 | 1992 - 1993 | <13?> | 13 | ![]() |
||||||
![]() ![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů B 20-41 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy jsou průběžně modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 17.12.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 29-37 | 500 ... 506 | 1970 - 1971 | 1992 - 1993 | <7?> | 5 | ![]() |
||||||
![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů A 19-35 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy jsou průběžně modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 17.12.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-37 | 500 ... 546 | 1970 - 1971 | 1992 - 1993 | <46> | 45 | ![]() |
||||||
![]() ![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů B 20-35 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy jsou průběžně modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 17.12.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
50 55 20-37 | 300 ... 369 | 1970 - 1971 | 1992 - 1993 | <70?> | 50 | ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() |
MVG Győr | MÁV Dunakeszi Járműjavító | 140 km/h | ||||||||||
Vozy pro mezinárodní provoz. Modernizace vozů B 20-41 – odebrání parního topení a části elektrické výzbroje, modernizace interiéru. Vozy jsou průběžně modernizovány. |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 17.12.2022 | ||||||||||||
nahoru |
|||||||||||||
Vozy zakoupené od ÖBB 2015 | |||||||||||||
V roce 2015 bylo od ÖBB zakoupeno 49 vozů 2. třídy původní řady Bmpz-l (50 81 20-73) a 6 řídících vozů původní řady Bmpz-s (50 81 80-73). Vozy byly před uvedením do provozu mírně modernizovány v dílnách MÁV Szolnok Járműjavító. |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 20-76 | 001 ... 049 | 1980 - 1986 | 2015 – 2016 | {49} | 49 | ![]() |
||||||
![]() |
Jenbacher Werke, SGP Graz, SGP Simmering | MÁV Szolnok Járműjavító | 160 km/h | ||||||||||
V roce 2015 zakoupeno 49 vozů od ÖBB. Vozy byly před uvedením do provozu mírně modernizovány – nový nátěr, nové potahy sedadel, ... |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 | ||||||||||||
|
|||||||||||||
|
51 55 80-76 | 201 ... 206 | 1982 – 1986 | 2015 | {6} | 6 | |||||||
![]() |
Jenbacher Werke | MÁV Szolnok Járműjavító | 2tr | ||||||||||
V roce 2015 zakoupeno 6 vozů od ÖBB. Vozy byly před uvedením do provozu mírně modernizovány – nový nátěr, nové potahy sedadel, ... |
|||||||||||||
Našli jste chybu? | Trvalý odkaz | 14.11.2022 |
Poslední aktualizace: 17.12.2022
Kompletace dat: Jiří Pokorný
Zdroje:
• György Kovács a přátelé
• vasutikocsi.freeweb.hu
• szemelykocsi.toth-maros.hu
• www.vonatosszeallitas.hu
Autoři nákresů: Iván Zoltán, Sven Eger, pd.
Vysvětlivky barevného rozlišení:
Provozované vozy | |
Vyřazené vozy | |
Provozované rekonstruované vozy | |
Vyřazené rekonstruované vozy | |
Provozované převzaté vozy | |
Vyřazené převzaté vozy |