vagonWEB
Wagony pasażerskie
 
vagonWEB
Wagony pasażerskie
Strona główna » Opisy » Osobní vozy TRAINOSE
pl         ▼
Česky
English
Deutsch
Polski
Magyar

Osobní vozy TRAINOSE

Všechny vozy jsou majetkem OSE a jsou pouze pronajímány dceřinné společnosti TRAINSOE.

Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1
Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1
N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1
N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik)
převzaté vozy od SNCF
Sortuj według:
• Grupowania
Klasy wagonu
Alfabetycznie
Tabelarycznie

Wagony:
• Tylko eksploatowanie
Wszystkie
Tylko wycofane

do góry
Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1
Z výroby bez klimatizace (UIC-Z2). V roce 2003 proběhla lehká rekonstrukce a dosazena klimatizace v závodě N. Kioleides.
 
ABmhe
51 73 39-80 200 ... 205  2003 [6]  6 160 km/h
 1992    
Technicky vychází z prototypů vozů ‘‘Komfortwagen‘‘ DR.
Podvozky GP200 S
Vozy jsou vybaveny Centrálním zdrojem energie doplněný o nápravový generátor.
Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020
Bmhe
51 73 20-80 654 ... 667  2003 [14]  14 160 km/h
 1992    
Technicky vychází z prototypů vozů ‘‘Komfortwagen‘‘ DR.
Podvozky GP200 S
Vozy jsou vybaveny CZE doplněný o nápravový generátor.
Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020
Bcme
51 73 50-80 101 ... 115  2003 [15]  15 160 km/h
 1992    
60
Základ ve vozech Bcm pro DR vybavený Centrálním zdrojem energie včetně nápravového generátoru a lépe vybavenou kuchyňkou.
Podvozky GP200 S
Vozy nejsou turnusovány.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020

do góry
Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1
 
Amz
73 73 09-96 001 ... 026  2002-03 [26]  26 200 km/h
   
54
Podvozky SGP 300-R/3s
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020
ADmz
73 73 84-96 001 ... 026  2001-03 [26]  26 200 km/h
   
24 3 3
Podvozky SGP 300-R/3s
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020
Bmz
73 73 21-96 000 ... 027  2003 [28]  28 200 km/h
   
66
Podvozky SGP 300-R/3s
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020
WRmz
73 73 88-96 711 ... 736  2003 [26]  26 200 km/h
   
42
Podvozky SGP 300-R/3s
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020

do góry
N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1
 
Bmpz
73 73 20-96 500 ... 578  2003 [79]  79 200 km/h
   
Podvozky SGP 300-R/3s
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020

do góry
N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003
 
MDDm
51 73 98-89 000 ... 015  2003 [16]  16 160 km/h
   
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
3.5.2014

do góry
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
V roce 1997 odstartován projekt rekonstrukce vozů pro vlaky IC. K rekonstrukci vybrány vozy GOŠA a H. Ciegelski. Zakázka zadána domácím společnostem Hellenic Shipyards a N. Kioleides a designerskému studiu ze Španělska. Z důvodu časových průtahů a navýšení předpokládaných nákladů na rekostrukci se z původně plánovaných řad Amy, Bmy a WRmy dokončily pouze 4 vozy WRmy a to se značným časovým skluzem.
 
WRmy
 2003 - 2004, 2015 <4>  4 160
 1975    
Původně BRm.
Vozy jsou postupně podruhé rekonstruovány (interiér, dosazena klimatizace, korporátní nátěr).
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
17.9.2015

do góry
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik)
V roce 1989 OSE koupily od DB vozy původní řady: Bm232 (30ks), Bcm254 (13ks) a WLABmh174 (7ks) a lokomotivy BR221 (20ks).
 
WLABmh
61 73 71-76 801 ... 807  2000 <7>  7 160 km/h
 1959-60    
11-33
Původně WLABm174 DB, v roce 1989 prodány OSE, v roce 2000 modernizovány,
některým vozům byl lehce obnoven interiér
Vozy nejsou turnusovány.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
8.10.2020

do góry
převzaté vozy od SNCF
 
WLAB
61 73 75-71 005 ... 011  ? {7}  7 160 km/h
   
36
Typ T2.
Vozy nejsou turnusovány.
Zgłoś błąd | Bezpośredni link
3.5.2014


Ostatnia aktualizacja: 4.2.2021

Kompletace dat: Ondřej Lakatoš, dále přispěl Martin Zedník a Nondas Moyzes, jimž patří velké poděkování.

Údaje jsou bez záruky. Uvítáme veškeré upřesnění a doplnění. Vaše připomínky můžete zaslat pomocí formuláře pro hlášení chyb u každého vozu, děkujeme.

Objaśnienia rozdzielczości kolorów:

Wagony w ekslopatacji
Odrzucone wagony
Eksploatowane zmodernizowane wagony
Odrzucone zmodernizowane samochody
Przejęte wagony używane
Przejęto wycofane z eksploatacji wagony

44.74
vagonWEB.cz
Wagony pasażerskie