Osobní vozy TRAINOSEVšechny vozy jsou majetkem OSE a jsou pouze pronajímány dceřinné společnosti TRAINSOE. Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1 N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1 N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003 Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik) převzaté vozy od SNCF | Sortuj według: • Grupowania Klasy wagonu Alfabetycznie Tabelarycznie Wagony: • Tylko eksploatowanie Wszystkie Tylko wycofane |
do góry |
||||||||||||||
Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1 | ||||||||||||||
Z výroby bez klimatizace (UIC-Z2). V roce 2003 proběhla lehká rekonstrukce a dosazena klimatizace v závodě N. Kioleides. |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
51 73 39-80 | 200 ... 205 | 2003 | [6] | 6 | 160 km/h | ||||||||
1992 | ||||||||||||||
Technicky vychází z prototypů vozů ‘‘Komfortwagen‘‘ DR. Podvozky GP200 S Vozy jsou vybaveny Centrálním zdrojem energie doplněný o nápravový generátor. Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
51 73 20-80 | 654 ... 667 | 2003 | [14] | 14 | 160 km/h | ||||||||
1992 | ||||||||||||||
Technicky vychází z prototypů vozů ‘‘Komfortwagen‘‘ DR. Podvozky GP200 S Vozy jsou vybaveny CZE doplněný o nápravový generátor. Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
51 73 50-80 | 101 ... 115 | 2003 | [15] | 15 | 160 km/h | ||||||||
1992 | ||||||||||||||
60 | ||||||||||||||
Základ ve vozech Bcm pro DR vybavený Centrálním zdrojem energie včetně nápravového generátoru a lépe vybavenou kuchyňkou. Podvozky GP200 S Vozy nejsou turnusovány. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
73 73 09-96 | 001 ... 026 | 2002-03 | [26] | 26 | 200 km/h | ||||||||
54 | ||||||||||||||
Podvozky SGP 300-R/3s Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
73 73 84-96 | 001 ... 026 | 2001-03 | [26] | 26 | 200 km/h | ||||||||
24 3 3 | ||||||||||||||
Podvozky SGP 300-R/3s Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
73 73 21-96 | 000 ... 027 | 2003 | [28] | 28 | 200 km/h | ||||||||
66 | ||||||||||||||
Podvozky SGP 300-R/3s Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
|
||||||||||||||
|
73 73 88-96 | 711 ... 736 | 2003 | [26] | 26 | 200 km/h | ||||||||
42 | ||||||||||||||
Podvozky SGP 300-R/3s Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
73 73 20-96 | 500 ... 578 | 2003 | [79] | 79 | 200 km/h | ||||||||
Podvozky SGP 300-R/3s Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003 | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
51 73 98-89 | 000 ... 015 | 2003 | [16] | 16 | 160 km/h | ||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 3.5.2014 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y | ||||||||||||||
V roce 1997 odstartován projekt rekonstrukce vozů pro vlaky IC. K rekonstrukci vybrány vozy GOŠA a H. Ciegelski. Zakázka zadána domácím společnostem Hellenic Shipyards a N. Kioleides a designerskému studiu ze Španělska. Z důvodu časových průtahů a navýšení předpokládaných nákladů na rekostrukci se z původně plánovaných řad Amy, Bmy a WRmy dokončily pouze 4 vozy WRmy a to se značným časovým skluzem. |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
2003 - 2004, 2015 | <4> | 4 | 160 | ||||||||||
1975 | ||||||||||||||
Původně BRm. Vozy jsou postupně podruhé rekonstruovány (interiér, dosazena klimatizace, korporátní nátěr). |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 17.9.2015 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik) | ||||||||||||||
V roce 1989 OSE koupily od DB vozy původní řady: Bm232 (30ks), Bcm254 (13ks) a WLABmh174 (7ks) a lokomotivy BR221 (20ks). |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
61 73 71-76 | 801 ... 807 | 2000 | <7> | 7 | 160 km/h | ||||||||
1959-60 | ||||||||||||||
11-33 | ||||||||||||||
Původně WLABm174 DB, v roce 1989 prodány OSE, v roce 2000 modernizovány, některým vozům byl lehce obnoven interiér Vozy nejsou turnusovány. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 8.10.2020 | |||||||||||||
do góry |
||||||||||||||
převzaté vozy od SNCF | ||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
61 73 75-71 | 005 ... 011 | ? | {7} | 7 | 160 km/h | ||||||||
36 | ||||||||||||||
Typ T2. Vozy nejsou turnusovány. |
||||||||||||||
Zgłoś błąd | Bezpośredni link | 3.5.2014 |
Ostatnia aktualizacja: 4.2.2021
Kompletace dat: Ondřej Lakatoš, dále přispěl Martin Zedník a Nondas Moyzes, jimž patří velké poděkování.
Údaje jsou bez záruky. Uvítáme veškeré upřesnění a doplnění. Vaše připomínky můžete zaslat pomocí formuláře pro hlášení chyb u každého vozu, děkujeme.
Objaśnienia rozdzielczości kolorów:
Wagony w ekslopatacji | |
Odrzucone wagony | |
Eksploatowane zmodernizowane wagony | |
Odrzucone zmodernizowane samochody | |
Przejęte wagony używane | |
Przejęto wycofane z eksploatacji wagony |