|
|
|
|
61 94 89-70 |
001 |
2001 |
|
[0] |
1 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1985 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
12 23 |
|
|
Společenský vůz, vznikl přestavbou z vozu 1. třídy 50 94 19-74 019 v roce 2001 jako 61 94 89-70 001. V roce 2006 byla zvýšena povolená rychlost vozu na 200 km/h a vůz byl přeznačen na 61 94 89-97 001.
Vybavení vozu: DVD přehrávač, plazmová obrazovka, telefon, fax, audio. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
51 94 19-22 |
039 ... 046 |
1949 |
Schindler |
[8] |
5 |
|
120 km/h |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 |
|
|
Některé vozy mají nová polospouštěcí okna. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
6.11.2022 |
|
|
|
|
51 94 10-69 |
500 ... 519 |
1972 |
Sorefame |
[20] |
4? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
6.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 10-97 |
001 ... 003 |
1993-96 |
|
<3> |
3 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1967 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
61 94 19-97 |
001 ... 010 |
2004-2005 |
|
[19] |
10 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1985 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
58 |
|
|
Původně dodáno 19 vozů 50 94 19-74 001 - 019. V roce 1997 bylo 9 vozů (011 - 019) upraveno jako "Alfa Club" pro vlaky Alfa, v roce 2001 bylo 8 z nich převedeno k vozům 2. třídy, poslední vůz 019 byl upraven jako "vip" 61 94 89-70 001. Zbylých 10 vozů 1. třídy (001 - 010) prošlo v letech 2004-2005 modernizací, v roce 2006 následovalo zvýšení rychlosti na 200 km/h a přeznačení na 61 94 19-97 001 - 010. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
50 94 19-97 |
501 ... 509 |
1999-02 2022 |
RENFE Málaga
CP Guifões |
{9} |
3 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1984-87 |
CAF |
|
|
|
|
|
56 |
|
|
Původně vozy "Arco" A9t 2001 - 2010 (vyjma 2004) RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2020 odstaveny a odkoupeny CP. Od roku 2020 probíhá rekonstrukce vozů spočívající mj. v odstranění azbestu, kompletní renovaci interiéru, opravě elektro výzbroje a podvozků. První vozy znovu v provozu od 07/2022. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 19-74 |
501 ... 502 |
1996-97 2006-.. |
|
{2} |
|
|
160 km/h |
|
|
|
|
1982, 1981 |
CAF |
|
|
|
|
|
55 |
|
|
Původně vozy A9t 9101 a 9106 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2015 odstaveny, v roce 2020 odkoupeny CP. Vozy jsou doposud odstaveny a čekají na rekonstrukci. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 10-74 |
501 ... 502 |
2005-2007 |
|
{2} |
|
|
160 km/h |
|
|
|
|
1984-87 |
Macosa |
|
|
|
|
|
60 |
|
|
Původně vozy A10x 10034 a 10036 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2015 odstaveny, v roce 2020 odkoupeny CP. Vozy jsou doposud odstaveny a čekají na rekonstrukci. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 17-74 |
501 ... 503 |
1995 |
|
{3} |
|
|
160 km/h |
|
|
|
|
1986 |
CAF |
|
|
|
|
|
44 |
|
|
Původně vozy A8lv 10501, 10502 a 10503 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2015 odstaveny, v roce 2020 odkoupeny CP. Vozy jsou doposud odstaveny a čekají na rekonstrukci. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 85-97 |
101 ... 111 |
1993-96 |
|
<11> |
11 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1968 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
61 94 85-97 |
001 ... 010 |
2004-2005 |
|
[10] |
10 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1985 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Původně dodáno jako 50 94 84-74 001 - 010, v roce 1986 přeznačeno na 50 94 85-74. V letech 2004-2005 prošly vozy modernizací, v roce 2006 následovalo zvýšení rychlosti na 200 km/h a přeznačení na 61 94 85-97 001 - 010. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
51 94 21-22 |
001 ... 040 |
1948 |
Schindler |
[40] |
13 |
|
120 km/h |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92 |
|
|
Některé vozy mají nová polospouštěcí okna. Jeden vůz (pravděpodobně 026) má odstraněny prostřední dveře. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
6.11.2022 |
|
|
|
|
51 94 22-40 |
001 ... 080 |
1973 |
Sorefame |
[80] |
6? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
4.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 20-97 |
001 ... 031 |
1993-96 |
|
<31> |
31 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1967 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
|
|
|
Původně 50 94 21-69 001 ... 044 |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
61 94 21-97 |
001 ... 037 |
2004-2005 |
|
[29] |
37 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1985 |
Sorefame |
|
|
|
|
|
88 |
|
|
Původně dodáno 29 vozů 50 94 21-74 001 ... 029. V roce 2001 přibylo dalších 8 vozů původně 1. třídy. V letech 2004-2005 prošly všechny vozy modernizací, v roce 2006 následovalo zvýšení rychlosti na 200 km/h a přeznačení na 61 94 21-97 001 - 037. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
10.10.2022 |
|
|
|
|
50 94 20-97 |
501 ... 518 |
1999-02 2022 |
RENFE Málaga
CP Guifões |
{18} |
3 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1984-87 |
CAF |
|
|
|
|
|
80 |
|
|
Původně vozy "Arco" B10t 2202 - 2221 (vyjma 2204 a 2209) RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2020 odstaveny a odkoupeny CP. Od roku 2020 probíhá rekonstrukce vozů spočívající mj. v odstranění azbestu, kompletní renovaci interiéru, opravě elektro výzbroje a podvozků. První vozy znovu v provozu od 07/2022. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 20-74 |
501 ... 502 |
1996-97 |
|
{2} |
|
|
160 km/h |
|
|
|
|
1981-82 |
CAF |
|
|
|
|
|
80 |
|
|
Původně vozy B10t 9304 a 9322 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2015 odstaveny, v roce 2020 odkoupeny CP. Vozy jsou doposud odstaveny a čekají na rekonstrukci. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 50-74 |
501 ... 506 |
2005-06 |
|
{5} |
|
|
160 km/h |
|
|
|
|
1984-85 |
Macosa, CAF |
|
|
|
|
|
60 |
|
|
Původně vozy Bc10x 9605, 9611, 9614, 9621 a 9632 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2015 odstaveny, v roce 2020 odkoupeny CP. Vozy jsou doposud odstaveny a čekají na rekonstrukci. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
7.11.2022 |
|
|
|
|
51 94 89-22 |
006 ... 009 |
1949 |
Schindler |
[4] |
1 |
|
120 km/h |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
72 |
|
|
|
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
6.11.2022 |
|
|
|
|
50 94 85-97 |
501 ... 509 |
1999-02 2022 |
RENFE Málaga
CP Guifões |
{9} |
3 |
|
200 km/h |
|
|
|
|
1984-87 |
CAF |
|
|
|
|
|
24 1 30 8 |
|
|
Původně vozy "Arco" BR3t 2802 - 2810 RENFE, po vyřazení z provozu v roce 2020 odstaveny a odkoupeny CP. Od roku 2020 probíhá rekonstrukce vozů spočívající mj. v odstranění azbestu, kompletní renovaci interiéru, opravě elektro výzbroje a podvozků. První vozy znovu v provozu od 07/2022. |
|
Našli jste chybu? |
Trvalý odkaz
|
23.5.2023 |