vagonWEB

Železniční osobní vozy

Hlavní strana » Popisy » Osobní vozy ŽPCG

Osobní vozy ŽPCG

GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X
Seřazení:
• Podle skupin
Podle tříd
Podle abecedy
Tabulkové zobrazení

nahoru
GOŠA Smederevska Palanka, pro JŽ 1964 - 1988, UIC-Y
 
B 50 62 29-05
50 62 29-10
101 ... 109 [11] 9

  120 km/h  
54
Původně ABl.
V roce 2009 byly některé vozy opraveny v SŽ Centralne djelavice Ptuj (přečalounění sedaček, nový nátěr, ...).
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
Želvoz Smederevo, pro JŽ 1994 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
 
WR 51 62 87-76 030 1994? <1> 1
  120 km/h  
32
Rekonstrukce z vozu Bl ?
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
TŽV Gredelj Zagreb, pro ŽPCG 2009 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Z1
Další podrobnosti zde.
 
Aeelm 61 62 10-70 010 ... 013 1987 2009 <4> 4

  160 km/h  
60
Rekonstrukce z vozů Alm.
K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů.
V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány.
Našli jste chybu?
11.5.2014
Beelm 61 62 20-70 020 ... 025 1987 2009 <6> 6

  160 km/h  
60
Rekonstrukce z vozů Alm.
K tehdejšímu ŽTP Titograd dodáno celkem 10 vozů Alm pro vlak Titograd express (Bar - Beograd a zpět). Na tyto vozy byla použita skříň pro vozy ABlm (z důvodu zlevnění vývoje a urychlení dodávek), protože vozy UIC - Z mají v 1.třídě pouze 9 oddílů.
V roce 2009 vozy kompletně rekonstruovány a 6 z nich přeznačeno na 2. třídu.
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
převzaté vozy od SNCF, pro ŽCG 2003 - 2004
 
AcBc 50 62 44-27 404 ... 409 {6} 6
  120 km/h  
16+30
Našli jste chybu?
11.5.2014
Bc 50 62 59-27 401 ... 403 {3} 3
  120 km/h  
54
Našli jste chybu?
11.5.2014
WLABm 50 62 72-10 501 ... 510 {10} 10

  120 km/h  
11-33 (?)
typ MU
Našli jste chybu?
11.5.2014
WLABm 50 62 75-10 950 ... 951 {2} 2
  120 km/h  
36
typ T2
Našli jste chybu?
11.5.2014
DDm 50 62 98-10 950 ... 959 {10} 9
  120 km/h  
10
V roce 2003 zakoupeno celkem 10 vozů. Vůz číslo 952 byl zakoupen jako neprovozní a je používán na náhradní díly.
Našli jste chybu?
11.5.2014

nahoru
převzaté vozy od DB AG, pro JŽ 1996, UIC-X
 
Bm 50 62 22-05
50 62 22-27
201 ... 210 10

  120 km/h  
72
Našli jste chybu?
28.4.2013
Acm 50 62 40-27 300 1

  120 km/h  
40
Našli jste chybu?
5.10.2016
Bcm 50 62 50-05
50 62 50-27
301 ... 309 9

  120 km/h  
60
Našli jste chybu?
28.4.2013


Poslední aktualizace: 5.10.2016

Kompletace dat: Martin Zedník, dále přispěl Christian Pollach, jemuž patří velké poděkování.

Všechny údaje jsou bez záruky. Proto je jakékoliv upřesnění a doplnění s díky vítáno. Informace buďto na webový mail nebo erdc(zavináč)centrum(tečka)cz.

Poznámka k inventárním číslům: u bývalých Jugoslávských železnic (JŽ) určovala první číslice z inventárního čísla příslušnost k oblastnímu ředitelství. Pro dnešní ŽPCG odpovídá číselná řada 95X - ŽTP Podgorica. Podrobněji na stránce Označovaní vozů ŽS.

Zdroje:
GOŠA
• ŽPCG
Railserbia
Male željeznice
• vlastní pozorování