vagonWEB

Železniční osobní vozy

Hlavní strana » Popisy » Osobní vozy TRAINOSE

Osobní vozy TRAINOSE

Všechny vozy jsou majetkem OSE a jsou pouze pronajímány dceřinné společnosti TRAINSOE.

Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1
Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1
N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1
N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik), UIC-X
převzaté vozy od SNCF, UIC-X
Seřazení:
• Podle skupin
Podle tříd
Podle abecedy
Tabulkové zobrazení

nahoru
Hellenic Shipyards Haidari / VEB Waggonbau Bautzen, pro OSE 1992, UIC-Z1
Z výroby bez klimatizace (UIC-Z2). V roce 2003 proběhla lehká rekonstrukce a dosazena klimatizace v závodě N. Kioleides.
 
ABmhe 51 73 39-80 200 ... 205 1992 2003 [6] 6
  160 km/h  
Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha.
Našli jste chybu?
3.5.2014
Bmhe 51 73 20-80 654 ... 667 1992 2003 [14] 14

  160 km/h  
Vozy nejsou turnusovány, ale jsou drženy jako provozní záloha.
Našli jste chybu?
3.5.2014
Bcme 51 73 50-80 101 ... 115 1992 2003 [15] 15

  160 km/h  
60
Vozy nejsou turnusovány.
Našli jste chybu?
3.5.2014

nahoru
Hellenic Shipyards Haidari / SGP Simmering, pro OSE 2001 - 2003, UIC-Z1
 
Amz 73 73 09-96 001 ... 026 2002-03 [26] 26
  200 km/h  
54
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Našli jste chybu?
3.5.2014
ADmz 73 73 84-96 001 ... 026 2001-03 [26] 26

  200 km/h  
24 3 3
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Našli jste chybu?
3.5.2014
Bmz 73 73 21-96 000 ... 027 2003 [28] 28
  200 km/h  
66
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Našli jste chybu?
3.5.2014
WRmz 73 73 88-96 711 ... 736 2003 [26] 26

  200 km/h  
42
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Našli jste chybu?
3.5.2014

nahoru
N. Kioleides Volos / Bombardier Dunakeszi, pro OSE 2003, UIC-Z1
 
Bmpz 73 73 20-96 500 ... 578 2003 [79] 79

  200 km/h  
Vozy vycházejí z koncepce Modularwagen.
Našli jste chybu?
3.5.2014

nahoru
N. Kioleides Volos / GOŠA Smederevska Palanka, pro OSE 2003
 
MDDm 51 73 98-89 000 ... 015 2003 [16] 16
  160 km/h  
Našli jste chybu?
3.5.2014

nahoru
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2003 - 2004 (rekonstrukce vozů GOŠA), UIC-Y
V roce 1997 odstartován projekt rekonstrukce vozů pro vlaky IC. K rekonstrukci vybrány vozy GOŠA a H. Ciegelski. Zakázka zadána domácím společnostem Hellenic Shipyards a N. Kioleides a designerskému studiu ze Španělska. Z důvodu časových průtahů a navýšení předpokládaných nákladů na rekostrukci se z původně plánovaných řad Amy, Bmy a WRmy dokončily pouze 4 vozy WRmy a to se značným časovým skluzem.
 
WRmy 1975 2003 - 2004, 2015 <4> 4
  160  
Původně BRm.
Vozy jsou postupně podruhé rekonstruovány (interiér, dosazena klimatizace, korporátní nátěr).
Našli jste chybu?
17.9.2015

nahoru
Hellenic Shipyards Haidari, pro OSE 2000 (rekonstrukce vozů Hansa Waggonfabrik), UIC-X
V roce 1989 OSE koupily od DB vozy původní řady: Bm232 (30ks), Bcm254 (13ks) a WLABmh174 (7ks) a lokomotivy BR221 (20ks).
 
WLABmh 61 73 71-76 801 ... 807 1959-60 2000 <7> 7

  160 km/h  
11-33
Původně WLABm174 DB, v roce 1989 prodány OSE, v roce 2000 modernizovány.
Vozy nejsou turnusovány.
Našli jste chybu?
3.5.2014

nahoru
převzaté vozy od SNCF, UIC-X
 
WLAB 61 73 75-71 005 ... 011 ? {7} 7

  160 km/h  
36
Typ T2.
Vozy nejsou turnusovány.
Našli jste chybu?
3.5.2014


Poslední aktualizace: 17.9.2015

Kompletace dat: Martin Zedník, dále přispěl Nondas Moyzes, jemuž patří velké poděkování.

Všechny údaje jsou bez záruky. Proto je jakékoliv upřesnění a doplnění s díky vítáno. Informace buďto na webový mail nebo erdc(zavináč)centrum(tečka)cz.